Novice

KAKO SE UČIMO POD SVOBODNIM SONCEM?

Pobudniki za učenje naj bodo otroci

Otroška domišljija ne pozna meja. Na Doživljajskih uricah so se otroci med igranjem SAMOINICIATIVNO lotili grajenja hišice. S to dejavnostjo so krepili in razvijali komunikacijo in delo v skupini. Ob zaključku, ko so opisovali potek grajenja so še nevede opravili govorni nastop.

Iz takšnega dogodka bi v času našega šolanja lahko tvorili vabilo ostalim na ogled našega pravljičnega mesta in še in še in še ogromno šolskih ciljev bi lahko zajeli s to aktivnostjo, katere POBUDNIKI so bili OTROCI.

Medpredmetno povezovanje bi lahko vsebovalo spoznavanje okolja (okolica in materiali za gradnjo, živali, vreme), likovno umetnost (razvijanje občutka za stabilnost izdelka in začetki arhitekture) matematiko (število kosov lubja, otroci bi oblikovali besedilne naloge vezane na konkretno dejavnost), glasbena umetnost (petje in igranje na naravna glasbila)…

Ko otroci izkažejo zanimanje je na nas, da iz njihovih idej in notranje motivacije izpeljemo kar največ kar se lahko naučijo.

Na koncu seveda še vse ozavestimo in se pri teoriji vračamo nazaj na njihove izkustvene dejavnosti.

V tem primeru bo pomnjenje povezano z izkušnjo in zato veliko lažje predstavljivo….

To je le en majhen košček tega na kakšen način bomo lahko zunaj v naravi predelali snov, ki jo zajema kurikulum. Vabljeni na Doživljajske dopoldneve, da se spoznamo.